terminarz Demo Reklamacje
REKLAMACJE

Reklamacje RMA – Oprogramowanie reklamacyjne, zgłoszenia i rozpatrywanie reklamacji, serwis gwarancyjny, procedura RMA. Wersja demo pozwala poznać przykładową standardową konfigurację, na życzenie możemy udostępnić inne branżowe konfiguracje. Obsługa programu przez przeglądarkę internetową.

System operacyjny: WINDOWS, ANDROID, OSX.
Wymagania: IIS Server, SQL Server
Wersja językowa: PL, EN


Więcej informacji

na temat oprogramowania reklamacyjnego


Demo

Oprogramowanie reklamacyjne

Wprowadzając produkty na rynek producent lub firma handlowa musi zapewnić sprawną obsługę w zakresie reklamacji i serwisu pamiętając jednocześnie o kosztach. Stały wzrost liczby klientów oraz potrzeba zapewnienia im obsługi na najwyższym poziomie wymagają stworzenia rozwiązania idealnie dopasowanego do potrzeb danej firmy. Dlatego oprogramowanie Studio Reklamacje ma za zadanie usprawnić obieg dokumentów w firmie, ze szczególnym naciskiem na system zarządzania reklamacjami i serwisem. Warunkiem długofalowego sukcesu jest umiejętność utrzymania zadowolonego, lojalnego klienta. Służy temu prowadzenie efektywnej opieki posprzedażnej i serwisowej. Przed wdrożeniem większość dokumentów dotyczących reklamacji jest przechowywana i przetwarzana w formie papierowej ewentualnie maili lub dokumentów Worda – a nie w bazie danych. Wprowadzenie dokumentów do bazy MS SQL za pomocą systemu Reklamacje .net formalizuje i usprawnia ich obieg.

Reklamacje

Klienci

Dla firmy ważnym elementem może być również gromadzenie i analizowanie danych dotyczących przyczyn reklamacji i ich proces realizacji. Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu. Kontakty z klientami nie kończą się z chwilą złożenia zamówienia. Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez Internet. W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego lub wskazany pracownik rejestruje dane z otrzymanego zgłoszenia w formularzu, tworząc nowe zgłoszenie reklamacyjne. Wzbogacone o opis procesu obsługi reklamacji skierowane zostaje ono do osoby odbierającej reklamacje.

Android

Skaner kodów kreskowych

Moduł systemu RMA do pracy na przenośnych urządzeniach tzw terminale WiFi (kolektory danych). Komunikacja pomiędzy systemem WMS oraz kolektorami odbywa się on-line poprzez sieć WiFi. Każde zdarzenie wykonane na kolektorze przenośnym od razu jest rejestrowane w systemie WMS, a każde zlecenie z systemu magazynowego WMS od razu tafia do kolektora (brak konieczności podpinania urządzenia do komputera). Od 2014 roku oferujemy oprogramowanie na kolektory z systemem Android, a od 2016 zakończyliśmy rozwój aplikacji mobilnych na Microsoft Windows CE/ Windows Mobile.

Demo

Rozpatrywanie reklamacji

Wykonanie zadań Osoby realizujące, do których trafiły poszczególne zadania, w trakcie ich wykonania raportują jak bardzo prace są zaawansowane. Dodatkowo wykonawca ma możliwość zgłaszania uwag do zadania i negocjowania terminu z osobą, która je zleciła. Ta posiada możliwość edycji danych zadania (terminu i osoby odpowiedzialnej). Obowiązkiem osoby przydzielonej do realizacji zadania jest zgłoszenie jego zakończenia. Raportowanie – System na podstawie zgromadzonych danych pozwala na wygenerowanie raportów zbiorczych. Przy każdej reklamacji podajemy ściśle określone dane, np. przyczynę jej zgłoszenia. Tworzenie raportów na podstawie tych danych pozwala nam na określenie, które usterki występowały najczęściej oraz wskazanie, na co powinniśmy zwrócić szczególną uwagę.

Demo RMA

System reklamacyjny

Zarządzanie procesami w ramach aplikacji Studio Reklamacje.net pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu, System nie ogranicza typów procesów, które mogą być zdefiniowane w ramach systemu. Istnieje możliwość wdrożenia własne procesów, zaimplementowanie swoich modułów – dzięki otwartej architekturze ASP.net Program umożliwia rejestrację zgłaszanych przez klientów reklamacji dotyczących zamawianych przez nich elementów.