Demo Reklamacje

Numer RMA czyli, system RMA. W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego zawierającego niezbędne podstawowe informacje. Zapisane zgłoszenie reklamacyjne ma przypisany automatycznie unikalny numer zgłoszenia internetowego (numer referencyjny lub numer RMA). Numer ten może być także przypisany (automatycznie nadawany) przez pracowników serwisu centralnego akceptującego dane zgłoszenie. Akceptacja zgłoszenia skutkuje nadaniem numeru RMA, zgłaszający jest informowany o tym fakcie mailowo, otrzymuje powiadomienie z informacją jaki to numer otrzymało jego zgłoszenie. Otrzymany numer RMA zgłaszający powinien umieścić w sposób widoczny i czytelny na przesyłce przekazywanej do serwisu gwarancyjnego.

System RMA

Program do obsługi reklamacji przez Internet, czyli numer #RMA. Zarządzanie procesami jakie daje oprogramowanie reklamacyjne, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS #SQL 2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu. Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy #RMA za pomocą systemu #Reklamacje.net formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze. Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami. Poznaj program do obsługi reklamacji, zobacz DEMO.

NUMER RMA, a więc System RMA.

System-RMA

SYSTEM RMA, numer rma

System obsługi reklamacji

Internetowy system obsługi reklamacji jest przyjazny i czytelny, ułatwia szybkie dotarcie do informacji o Kliencie i zgłoszonym przez niego problemie. Poruszanie się pomiędzy zgłoszeniami reklamacyjnymi jest wygodne, dodatkowo ułatwione wyróżnieniem elementów najczęściej używanych w procesie obsługi reklamacji. Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu – System RMA.

Numer RMA
Numer RMA

Numer RMA

Numer RMA czyli, system RMA.

System do obsługi reklamacji

Numer RMA

W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego zawierającego niezbędne podstawowe informacje. Zapisane zgłoszenie reklamacyjne ma przypisany automatycznie unikalny numer zgłoszenia internetowego (numer referencyjny lub Numer RMA). Numer ten może być także przypisany (automatycznie nadawany) przez pracowników serwisu centralnego akceptującego dane zgłoszenie. Akceptacja zgłoszenia skutkuje nadaniem numeru RMA, zgłaszający jest informowany o tym fakcie mailowo, otrzymuje powiadomienie z informacją jaki to numer otrzymało jego zgłoszenie. Otrzymany Numer RMA zgłaszający powinien umieścić w sposób widoczny i czytelny na przesyłce przekazywanej do serwisu gwarancyjnego.

Numer RMA
Numer RMA
Zarządzanie reklamacjami

Technik w programie do reklamacji

Rola przeznaczona dla pracowników serwisu zajmujących się naprawami. W ramach tej roli pracownicy przyjmują reklamacje z działu przyjęć, wykonują ocenę zgodności zgłoszenia oraz wykonują naprawę lub weryfikację. Na tej podstawie rejestrują wykonane usługi, zużyte części do naprawy i wystawiają dokument KARTA NAPRAWY.

Technik w programie do reklamacji
Technik w programie do reklamacji
System do obsługi reklamacji

Urządzenia elektryczne

Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące urządzeń elektrycznych lub elektronicznych charakteryzuje bardzo dokładna ewidencja związana z opisem danego urządzenia. Wynika to z faktu, że urządzenia takie są zwykle dość kosztowne w związku z tym zaróno producenci jak i dystrybutorzy są zainteresowani dokładną wiedzą ile razy dane urządzenie było naprawiane w określonym czasie. Ponadto serwis napraw urządzeń elektronicznych często zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji uszkodzeń wg standardu IRIS, pozwalającego na raportowanie i analizowanie uszkodzeń wg zgrupowanych cech.

Urządzenia elektryczne
Urządzenia elektryczne

Numer RMA

NUMER RMA,
czyli System RMA.

Numer RMA czyli, system RMA.


Numer-RMA

Program do obsługi reklamacji przez Internet, czyli numer rma. Zarządzanie procesami jakie daje oprogramowanie reklamacyjne, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL 2012 Server o (więcej).

Numer-RMA-czyli,-system-RMA.

W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego zawierającego niezbędne podstawowe informacje. Zapisane zgłoszenie reklamacyjne ma przypisany automatycznie unikalny numer zgłoszenia internetowe (więcej).

Obowiązki sprzedawcy czyli, system RMA.


Obowiązki-sprzedawcy

Proces reklamacji w firmie, czyli program do obsługi reklamacji. RMA to nowoczesny system zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem strony internetowej. Pozwala również śledzić przebieg naprawy ze swojego konta. System RMA przydzieli Ci indywidualny nume (więcej).

Numer-RMA-czyli,-system-RMA.

Sprzedawca odpowiada za zgodność towaru z umową przez okres 2 lat. Ponadto sprzedawca jest zobowiązany do: zapewnienia w miejscu sprzedaży odpowiednich warunków techniczno-organizacyjnych umożliwiających wybór towaru, sprawdzenie jego kompletności, jakości oraz funkcjonowania głównych mechanizmów i (więcej).

Studio reklamacje czyli, zarządzanie reklamacjami.


Program-Studio-Reklamacje

Proces obsługi reklamacji, czyli numer rma. Całość obsługi reklamacji składa się z kilku elementów. Jest to: przyjęcie reklamacji, uzupełnienie informacji, zbadanie produktu i weryfikacja żądań klienta, podjęcie decyzji, wysyłka do serwisu i wysłanie (więcej).

Numer-RMA-czyli,-system-RMA.

Studio Reklamacje.net to profesjonalne oprogramowanie od SoftwareStudio przeznaczone dla firm handlowych, sklepów internetowych oraz stacjonarnych, a także wszystkich przedsiębiorstw zajmujących się sprzedażą. Program nie tylko usprawnia wszystkie etapy reklamacyjne, ale też pozwala na ekspresowy i (więcej).

PROGRAMY NA ZAMÓWIENIE

SoftwareStudio to producent oprogramowania, który dostarcza rozwiązania biznesowe oraz programy na zamówienie dla firm o różnych profilach. Zarówno dla przedsiębiorstw usługowych, logistycznych, handlowych i wielu innych. Programiści SoftwareStudio to specjaliści, którzy tworzą systemy w oparciu o stabilne rozwiązania programistyczne. Potrafią stworzyć oprogramowanie idealnie dopasowane do wymagań klienta.

Studio Reklamacje.net

Studio Reklamacje.net czyli, program do reklamacji. Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu. Jeżeli można udowodnić, że produkt jest zgodny, masz pełne prawo do odrzucenia reklamacji. Aby zrobić to skutecznie,…

Zarządzanie magazynem online

Studio Magazyn WMS.net to aplikacja przeznaczona do zarządzania magazynem online, czyli ewidencja ilościowo-wartościowa w magazynie dostępnym przez Internet (przeglądarka Internetowa). Aplikacja www pozwala online rejestrować dokumenty obrotu magazynowego, sprawdzać dostępność stanów, wprowadzać zamówienia i awizacje. Moduł na urządzenia z systemem Android wspiera pracę operacyjną magazynierów, którzy skanując kody kreskowe mogą…
System do reklamacji

Zmiana kolejności

Innym sposobem zmiany kolejności wyświetlania danych znajdujących się w tabeli jest skorzystanie z menu kontekstowego wyświetlanego za pomocą prawego przycisku myszki, w sytuacji gdy wskaźnik myszki znajduje się nad tytułem kolumny tabeli. Wyświetla się wówczas menu kontaktowe dla wiersza z opisem kolumn tabeli, i możemy wybrać sortowanie DANYCH MALEJĄCO lub ROSNĄCO. Uporządkowanie danych zostanie wykonane wg wskazanej – wybranej kolumny. Użytkownik może posortować dane wg każdej, dowolnej kolumny udostępnionej w tabeli.

Zarządzanie reklamacjami

Magazyn części, a obsługa reklamacji

Szczególnym zadaniem realizowanym w ramach systemów WMS jest bezbłędna lokalizacja towarów w magazynie oraz kontrola przebiegu obrotu magazynowego. System dostarcza informacji dotyczących stanu magazynowego według wielu różnych kryteriów oraz umożliwia sprawną lokalizację każdej partii towaru i każdej pojedynczej przesyłki. W systemie WMS Operator może wygenerować odpowiednią etykietę i oznaczyć nią jednostki towarowe lub w momencie przyjmowania towaru do magazynu przyjąć do systemu informacje zawarte na etykiecie nadanej jej wcześniej przez inny podmiot.

Zarządzanie reklamacjami

REKLAMACJE ONLINE

Oprogramowanie ułatwiające proces reklamacji takie jak Studio Reklamacje.net to nowoczesne rozwiązanie. Znajduje ono zastosowanie w dużych i średnich firmach, rejestrujących nawet kilka tysięcy dokumentów reklamacyjnych dziennie. Jest to platforma reklamacyjna dostępna online przez Internet.

transport palet

Dokumenty magazynowe ewidencja palet

Ewidencja palet oprogramowanie, czyli gospodarka paletowa. Oprogramowanie do ewidencji palet i rozliczania ilości z kontrahentami zainstalowane na serwerze Internetowym dostępne jest zarówno dla firmy prowadzącej ewidencje palet jak i dla wybranych kontrahentów. Dokumenty magazynowe związane z obrotem paletami obejmują przyjęcia, wydania, przesunięcia i likwidacje.

Program Magazyn Narzędzi

Program Magazyn Narzędzi, czyli ZARZĄDZANIE NARZĘDZIAMI POMIAROWYMI. Magazyn Narzędzi jest to program przeznaczony do komputerowego wspomagania zarządzania gospodarką narzędziami. Program umożliwia ewidencję narzędzi określając ich atrybuty oraz definiując ich dowolny podział zarówno ze względu na grupy, lokalizację w magazynie czy przypisanie osobom odpowiedzialnym za ich użytkowanie lub nadzór. Część nadzorująca…
PROGRAMY NA ZAMÓWIENIE

PROGRAMY NA ZAMÓWIENIE

SoftwareStudio to producent oprogramowania, który dostarcza rozwiązania biznesowe oraz programy na zamówienie dla firm o różnych profilach. Zarówno dla przedsiębiorstw usługowych, logistycznych, handlowych i wielu innych. Programiści SoftwareStudio to specjaliści, którzy tworzą systemy w oparciu o stabilne rozwiązania programistyczne. Potrafią stworzyć oprogramowanie idealnie dopasowane do wymagań klienta.

Narzędziarnia – wypożyczanie narzędzi

Narzędziarnia – wypożyczanie narzędzi, czyli NARZĘDZIOWNIA OPROGRAMOWANIE DO ZARZĄDZANIA. Program Studio Magazyn Narzędzi.net informuje natychmiast o stanie wypożyczalni oraz o pracownikach korzystających z danego narzędzia lub urządzenia. Zastosowanie programu w magazynie narzędzi/narzędziowni umożliwia w pełni wykorzystać posiadane zasoby. Obsługujący posiada informacje o aktualnym stanie i planowanych terminach zwrotu. Dzięki zastosowaniu…

NUMER RMA, system rma.

  • Program do obsługi reklamacji przez Internet, czyli numer rma;
  • Zarządzanie procesami jakie daje oprogramowanie reklamacyjne, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system;
  • Jedna baza danych MS SQL 2012 Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań;
  • Dostęp do wszystkich informacji, które przemieszczają się wraz z procesami, jest ograniczony poprzez role i prawa dostępu;
  • Wprowadzenie dokumentów reklamacyjnych do bazy RMA za pomocą systemu Reklamacje.net formalizuje i usprawnia obieg dokumentów, przez co zarządzanie reklamacjami staje się łatwiejsze;
  • Wdrożenie systemu informatycznego opartego o program do reklamacji wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu, a w efekcie pozwala zarządzać reklamacjami;
  • Poznaj program do obsługi reklamacji, zobacz DEMO;
  • W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego zawierającego niezbędne podstawowe informacje;
  • Zapisane zgłoszenie reklamacyjne ma przypisany automatycznie unikalny numer zgłoszenia internetowego (numer referencyjny lub numer RMA);
  • Numer ten może być także przypisany (automatycznie nadawany) przez pracowników serwisu centralnego akceptującego dane zgłoszenie;
  • Akceptacja zgłoszenia skutkuje nadaniem numeru RMA, zgłaszający jest informowany o tym fakcie mailowo, otrzymuje powiadomienie z informacją jaki to numer otrzymało jego zgłoszenie;
  • Otrzymany numer RMA zgłaszający powinien umieścić w sposób widoczny i czytelny na przesyłce przekazywanej do serwisu gwarancyjnego;