logo-softwarestudio-2020-600

Return merchandise authorization

Return merchandise authorization

Return merchandise authorization

Return merchandise authorization, czyli łańcuch dostaw jest pełen przypadków, w których dostarczony produkt niekoniecznie spełnia oczekiwania konsumenta. Kiedy produkt wymaga zwrotu, musi przejść proces zwrotu, zwany reklamacją. Jest to odwrotna logistyka, a uzyskanie autoryzacji zwrotu towaru (RMA) jest zazwyczaj pierwszym krokiem tego procesu. Jednak autoryzacja zwrotu towaru może obejmować kilka różnych aspektów obsługi posprzedażnej, takich jak zarządzanie gwarancjami, umowy serwisowe, analiza zwrotów i zarządzanie sprzętem wycofanym z eksploatacji, zarządzanie dostawcami i wymiana.

W procesie wdrożenia prowadzimy obsługę procesu reklamacji. Dzięki analizie procesu masz możliwość dostosowania systemu do obowiązujących procedur. Aplikacja do zarządzania reklamacjami to także monitorowanie obsługi reklamacji poprzez generowanie przypomnień dla odpowiedzialnego za reklamacje pracownika. Tak więc reklamacje są to naturalne sytuacje w cyklu życia produktów.

Niezależenie od przyczyny, reklamacje zawsze są niekomfortową sytuacją dla klienta. Dlatego, aby dobrze organizować pracę działu jakości potrzebny będzie program do zarządzania reklamacjami. Im więcej masz klientów, tym większe prawdopodobieństwo do wystąpienia zgłoszeń reklamacyjnych.

Łańcuch dostaw jest pełen przypadków, w których dostarczony produkt niekoniecznie spełnia oczekiwania konsumenta. Kiedy produkt wymaga zwrotu, musi przejść proces zwrotu, zwany reklamacją. Skorzystaj z return merchandise authorization , bo naprawdę warto!

Dlaczego return merchandise authorization?

Return merchandise authorization, czyli łańcuch dostaw jest pełen przypadków, w których dostarczony produkt niekoniecznie spełnia oczekiwania konsumenta. Kiedy produkt wymaga zwrotu, musi przejść proces zwrotu, zwany reklamacją. Jest to odwrotna logistyka, a uzyskanie autoryzacji zwrotu towaru (RMA) jest zazwyczaj pierwszym krokiem tego procesu. Jednak autoryzacja zwrotu towaru może obejmować kilka różnych aspektów obsługi posprzedażnej. Takich jak zarządzanie gwarancjami, umowy serwisowe, analiza zwrotów. A także zarządzanie sprzętem wycofanym z eksploatacji, zarządzanie dostawcami i wymiana.

RMA to skrót od Return Merchandise Authorization. Obecnie większość żądań RMA jest realizowana przez Internet. Jest to coraz popularniejsza metoda składania reklamacji. W związku z tym możliwość przetwarzania RMA stała się kluczowym aspektem świata technologii.

Więcej na temat return merchandise authorization znajdziesz na tej stronie

return merchandise authorization
Return merchandise authorization
  • return merchandise authorization,system rma

    System RMA

    Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji lub serwisu – system RMA.
  • return merchandise authorization,system-rma

    Wykorzystaj wiedzę i doświadczenie SoftwareStudio, aby wdrożyć system-rma w swojej firmie.

    Nawet w przypadku, gdy oferowane produkty lub usługi są doskonałe, a obsługa klienta stoi na niezwykle wysokim poziomie, może dojść do zgłoszenia reklamacji. Potrzebny jest wówczas wdrożony systemrma.
  • return merchandise authorization,zgłoszenie reklamacji online

    Zgłoszenie reklamacji online

    Proces obsługi jest elastyczny, uwzględnia on strukturę Firmy. Każde zgłoszenie reklamacji online zawiera pakiet informacji o Kliencie, dokumencie sprzedaży, aktualny status lub pełną historię obsługi reklamacji.
  • return merchandise authorization,program rma on-line

    Program RMA on-line

    Program Reklamacje.net to aplikacja przeznaczoną do wspomagania prowadzenia zgłoszeń reklamacyjnych.
  • return merchandise authorization,oprogramowanie rma

    Oprogramowanie RMA

    Twoja firma ma problem z oprogramowaniem RMA? Czy aktualne oprogramowanie RMA posiada zgłoszenia oraz przyjmowanie zgłoszeń o interwencjach; dodawanie zgłoszeń przez klientów na stronie www; obsługa stanów zgłoszeń; planowanie wizyt serwisowych lub prowadzenie kalendarzy; ustalanie priorytetów, praca w oparciu o SLA.
return merchandise authorization
Return merchandise authorization

Podsumowanie return merchandise authorization?

Łańcuch dostaw jest pełen przypadków, w których dostarczony produkt niekoniecznie spełnia oczekiwania konsumenta. Kiedy produkt wymaga zwrotu, musi przejść proces zwrotu, zwany reklamacją. Kiedy zdecydujesz się poprosić o ofertę na return merchandise authorization ?

return merchandise authorization
Return merchandise authorization

Doprecyzujmy, że program do rejestracji reklamacji to niezbędny element w Twojej firmie.

Program do rejestracji reklamacji stworzony został do wsparcia obsługi zgłoszeń reklamacyjnych. Ponadto umożliwia monitorowanie jakości produktów, procesów i obsługi posprzedażowej. Właściciel procesu w którym wystąpiła reklamacja analizuje przyczyny jej powstania. Gdy jest to wymagane, inicjuje podjęcie działań korygujących. Są one wykonywane zgodnie z procedurą „Działania korygujące i zapobiegawcze”. Poznaj więc return merchandise authorization !

Reklamacje.net to platforma utworzona z myślą o wszystkich, którzy bezpośrednio związani są z obsługą reklamacji. Celem systemu do obsługi reklamacji jest dostarczenie pracownikom oraz klientom wiedzy i doświadczeń, które pozwolą na usprawnienie i przyspieszenie procesu obsługi reklamacji, a w szczególności przyczynią się do wzrostu satysfakcji Klientów. Zatem zachowanie dobrych relacji z klientem powinno być priorytetem Twojej firmy. Ponieważ zadowolony klient wraca i dalej korzysta z Twojej oferty. Dbałość o relacje z klientem ma miejsce nie tylko na etapie sprzedaży, jest także niezwykle istotne w budowaniu zaufania dzięki obsłudze posprzedażnej. System do obsługi reklamacji oznacza, że możliwe jest bezkonfliktowe załatwianie spraw i tym samym dbanie o wysoki poziom zadowolenia klienta. System do obsługi reklamacji.

Filtrowanie wykonywane jest za pomocą wiersza filtrowania. W polach wiersza filtrowania zapisywane są wartości a dostępna w polach ikona filtrowania wyświetla listę warunków filtrowania i opcji wykonania Operacji.Wprowadzenie warunku filtrowania wymaga edycji pola, dla którego filtrowanie będzie wyko Program reklamacyjny, czyli filtrowanie.

Po co program do rejestracji reklamacji w Twojej firmie?

Złożoność rozwiązywanych za pomocą informatyki problemów charakteryzuje wielkość i struktura zbiorów danych oraz złożoność procedur przetwarzania tych informacji. Przygotowanie do wdrożenia programu Reklamacje obejmują konfigurację i dostosowanie oprogramowania do konkretnych potrzeb użytkowników systemu. Przygotowanie do wdrożenia programu Reklamacje.

Złożoność rozwiązywanych za pomocą informatyki problemów charakteryzuje wielkość i struktura zbiorów danych oraz złożoność procedur przetwarzania tych informacji. Ogólny model tworzenia systemów informatycznych powinien składać się z trzech podstawowych etapów: – wstępne prace projektowe mające na celu dokonania analizy systemu i zdefiniowanie jego głównych elementów, a następnie dokonania założ

Dlaczego powininem poznać zgłoszenie reklamacji online i wykorzystać go w mojej organizacji?

Proces obsługi jest elastyczny, uwzględnia on strukturę Firmy. Każde zgłoszenie reklamacji online zawiera pakiet informacji o Kliencie, dokumencie sprzedaży, aktualny status i pełną historię obsługi reklamacji. Webowy interfejs użytkownika oznacza, że zgłoszenie reklamacji online jest dla większości łatwe i intuicyjne. Poruszanie się pomiędzy zgłoszeniami reklamacyjnymi w programie jest szybkie i wygodne dzięki funkcji wyszukiwarki oraz parametrom filtrowania. Kartoteka produktów jest zarządzana przez system Reklamacje.net i może być zintegrowana z systemem nadrzędnym ERP lub WMS. Poznaj więc return merchandise authorization !

Skargi lub reklamacje dotyczące dostarczonych przez firmę produktów mogą być zgłaszane przez składającego skargę lub reklamację w formie pisemnej osobiście lub za pośrednictwem poczty, faksu, poczty elektronicznej. Ponadto konsument ma prawo do zgłoszenia reklamacji w formie ustnej. Uprawniony do kontaktu z klientami jest w tym zakresie sprzedawca lub handlowiec bezpośrednio zajmujący się sprzedażą. Ponadto upoważnionym do przyjęcia i rejestracja odwołania, skargi lub reklamacji jest pełnomocnik do spraw jakości. Natomiast uprawnionym do przyjmowania odwołań jest pełnomocnik ds. jakości. Przyjęcie i rejestracja odwołania, skargi lub reklamacji.

Tworzenie dokumentu reklamacji (protokołu reklamacyjnego) służy wprowadzaniu dokumentu przyjęcia reklamowanego towaru. Podczas tworzenia oraz edycji dokumentu reklamacji użytkownik ma możliwość dostępu do opcji wydruku etykiety z kodem kreskowym, który umożliwi wyszukiwanie towaru na dalszych etapach procesu reklamacji za Oprogramowanie reklamacyjne, czyli protokół reklamacyjny.

Czy zapoznałeś się z ofertą na zgłoszenie reklamacji online ?

Program Reklamacje.net wykorzystuje autentykację przez Windows, w takim wypadku zalogowanie do systemu MS Windows pozwala na automatyczną identyfikacją pracownika i nadanie mu określonych uprawnień do aplikacji. W celu wybrania metody i określenia priorytetów wraz z określoną polityką bezpieczeństwa danych należy przed wdrożeniem wykonać analizę potrzeb i aktualnie posiadanych możliwości technicznych. Żaden z syst Polityka bezpieczeństwa systemu RMA.

Funkcja grupowania pozwala na przedstawienie danych wyświetlanych w tabeli pogrupowanych wg warunku (wybranej kolumny). W tym celu można: - Grupować za pomocą funkcji wybieranej z menu kontekstowego wyświetlanego za pomocą prawego przycisku myszki. Po zgrupowaniu możemy je usunąć wybierając opcje USUŃ - Mając włączone pole grupowania przenosząc kolumnę do grupowania W celu grupowania należy przeciągnąć kolumnę do panelu grup

Co oznacza software do nadzorowania reklamacji ?

Gdy masz problem z organizacją procesu reklamacyjnego lub szybkim przyjmowaniem zgłoszeń i przekazywaniem ich do realizacji to oznacza że potrzebujesz nowoczesnego rozwiązania. Monitorowanie przebiegu procesu reklamacyjnego zapewni Ci software do nadzorowania reklamacji. Program zajmie się informowaniem klientów o postępach w procesie reklamacyjnym. Wdrożenie aplikacji pozwala na monitorowanie częstotliwości występowania zgłoszeń dotyczących poszczególnych produktów i klientów. Poznaj więc return merchandise authorization !

Terminowość w przypadku reklamacji jest kluczowa, dlatego tak ważna jest właściwa obsługa reklamacji. W systemie Reklamacje.net masz wyróżnione zgłoszenia z bliskim terminem realizacji. Otrzymujesz automatyczne powiadomienia o eskalacji zgłoszeń przez e-mail, telefon z systemem Android, iOS oraz na pulpicie swojego komputera. Z systemu do reklamacji będą korzystać Twoi pracownicy, dlatego potrzebujesz najlepszego oprogramowania. Ale czy także Twoi klienci nie zasługują do dostęp do danych ? Oni także powinni korzystać na wdrożeniu systemu do obsługi reklamacji. Spodziewaj się, że co dzisiaj jest luksusem, za chwile będzie standardowym wymaganiem (oczekiwaniem) klientów. Z pewnością będą do tego używać telefonów komórkowych z systemem Android oraz iPhonów. Wyjdź im naprzeciw i bądź gotowy! Obsługa reklamacji.

Tworzenie dokumentu reklamacji (protokołu reklamacyjnego) służy wprowadzaniu dokumentu przyjęcia reklamowanego towaru. Podczas tworzenia oraz edycji dokumentu reklamacji użytkownik ma możliwość dostępu do opcji wydruku etykiety z kodem kreskowym, który umożliwi wyszukiwanie towaru na dalszych etapach procesu Oprogramowanie reklamacyjne, czyli protokół reklamacyjny.

Tak, software do nadzorowania reklamacji ułatwia obsługę reklamacji.

Konsumenci są raczej świadomi swoich praw jeśli chodzi o reklamacje butów czy sprzętu RTV i AGD. Na podstawie ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej sprzedawca odpowiada wobec kupującego także w przypadku gdy towar żywnościowy jest niezgodny z umową, a jednocześnie niezgodność ta istniała w chwili wydania towaru. Zgodnie z art. 8 w/w ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, konsumen Zasady reklamacji artykułów spożywczych.

Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez Internet i nadanie numeru RMA (Return Merchandise Authorization). W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny Internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego zawierającego niezbędne podstawowe in

Czy wiesz, że kontrola jakości dostaw to ważny element obsługi klientów?

Profesjonalne rozwiązanie do kontroli dostaw z modułem systemu jakości. Obejmuje on statystyczną kontrolę odbiorczą (AQL), kolekcję danych pomiarowych, weryfikację dokumentacji, rejestrowanie i obsługę reklamacji. Ponadto kontrola jakości dostaw wpływa na ocenę dostawców. Masz możliwość definiowania sposobu kontroli dostaw w zależności od ustalonego poziomu jakości dostawcy. Program na podstawie statusu dostawcy oraz dynamicznych tabel statystycznej kontroli odbiorczej definiuje sposób przeprowadzenia kontroli. System reklamacyjny zintegrowany z systemami ERP pozwala na automatyczne otwarcie zlecenia kontroli. Staje się to w momencie otrzymania informacji o dostawie (np. rozpoczęcie skanowania dokumentu Pz). Na podstawie przeprowadzonej kontroli jakości dostaw następuje zwolnienie partii do przyjęcia do magazynu lub produkcji. W przypadku niezgodności jakościowych, system automatycznie generuje formularz reklamacyjny i wysyła go do dostawcy. Poznaj więc return merchandise authorization !

Reklamacja to nie tylko wydźwięk roszczeniowo-odszkodowawczy klienta. Reklamacja jest jednym z ważnych źródeł pozyskiwania przez Twoją firmę informacji o jakości sprzedawanych wyrobów. Bardzo często uznajesz, że fakt powstania reklamacji jest problemem dla Twojej organizacji. A jako świadomy menadżer powinieneś dostrzec, jakie korzyści przynosi wiedza o powstających problemach związanych z użytkowaniem produktu. Reklamacja nie oznacza powstania problemu jednostkowego, który doraźnie należy wyeliminować. Ponieważ, każde zgłoszenie niezgodności to możliwość tworzenia statystyk na potrzeby usprawnienia produktów. Proces reklamacyjny.

Wysyłanie wiadomości e-mail bezpośrednio z programu do współpracowników pozwala na szybkie przekazywanie wiadomości związanych z danym dokumentem zarejestrowanym w programie Studio Reklamacje. Pracownicy serwisu korzystając z aplikacji mogą w łatwy i szybki sposób przesłać wiadomości do innych pracowników oraz klientów korzystając ze standardowej funkcji maili. Wysyłanie wiadomości mailowych jest możliwe po odpowiednim skonfigurowaniu kon Program reklamacyjny, czyli wysyłanie e-mail w systemie RMA.

Czy masz problemy związane z brakiem kontrola jakości dostaw ?

Skorowidze są to proste tabele, które definiuje administrator programu, za pomocą których użytkownicy dopisując dane do bazy wybierają pozycje z określonej listy pozycji wynikających ze skorowidza. Definiowanie skorowidza pozwala zapanować oraz ujednolicić system rejestracji zdarzeń. Przykładowe skorowidze to: wydziały, miejsca składowania, stanowiska kosztowe MPK, status, działania korygujące. Skorowidze w systemie do obsługi reklamacji i niezgodności.

Moduł administratora systemu pozwala osobie o określonych uprawnieniach do wprowadzania zmian konfiguracyjnych w systemie, definiowania użytkowników i nadawania im odpowiednich uprawnień. Z tego poziomu użytkownik ma dostęp do podstawowych parametrów programu Reklamacje, dostępne są jednak jeszcze inne metody związane z konfiguracją systemu, te

  • Czy chcesz poznać system RMA ?. System RMA, czyli RMA system to program do obsługi reklamacji obsługiwany może być bezpośrednio przez klienta. Element klienta sklepu oznacza dostęp całą dobę. Klienci B2B mogę się logować do platformy, ale klienci B2C nie muszą tego robić. .
  • Demo REK. W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego (oprogramowanie reklamacyjne) zawierającego niezbędne podstawowe informacje. Zapisane zgłoszenie reklamacyjne ma przypisany automatycznie unikalny numer zgłoszenia internetowego (numer referencyjny lub numer RMA). .
  • Numer RMA. Czy numer RMA dostępny jest w systemie RMA.net? W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego zawierającego niezbędne podstawowe informacje. .
  • Obsługa reklamacji. System reklamacji to wręcz wymóg na dzisiejszym rynku sprzedażowym. Obecnie coraz więcej firm korzysta ze specjalnego oprogramowania dzięki któremu może sprawnie zarządzać reklamacjami. Ponadto ważna jest analiza wszystkich zgłoszeń. Pozwala ona na rozwój firmy i naprawienie dotychczas niezauważanych usterek, które są zgłaszane najczęściej. Im więcej pojawia się zgłoszeń reklamacyjnych tym trudniej zachować odpowiedni poziom ich.
  • Ponieważ masz reklamacje, dlatego powinieneś wdrożyć program do reklamacji od SoftwareStudio!. Zarządzanie procesami jakie daje program reklamacje, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Kiedy warto skorzystać z program do reklamacji w procesach zarządzania produktem i żądaniem zwrotu? .
  • Program do reklamacji. Reklamacje – zwroty, wymiany, czyli program do obsługi reklamacji. Jeżeli jesteś konsumentem – co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy. Nieuniknionym elementem prowadzenia każdej działalności są reklamacje i zwroty. W zależności od specyfiki, przebieg procesu reklamacji może być złożony lub prosty. Każdemu uczestnikowi zależy, aby jak najszybszej zakończyć proces.
  • System obsługi reklamacji. System obsługi reklamacji czyli, numer RMA. Internetowy system obsługi reklamacji jest przyjazny i czytelny, ułatwia szybkie dotarcie do informacji o Kliencie i zgłoszonym przez niego problemie. Poruszanie się pomiędzy zgłoszeniami reklamacyjnymi jest wygodne, dodatkowo ułatwione wyróżnieniem elementów najczęściej używanych w procesie obsługi reklamacji. .
  • Zarządzanie reklamacjami. Program do rejestracji reklamacji stworzony został do wsparcia obsługi zgłoszeń reklamacyjnych oraz monitorowania jakości produktów, procesów i obsługi posprzedażowej. Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej pozwala na zarządzanie reklamacjami. .

Demo RMA

Sprawdź nasz program RMA, czyli system reklamacyjny. Oferujemy wersję demonstracyjną online.

PODSUMOWANIE Return merchandise authorization

W procesie wdrożenia prowadzimy obsługę procesu reklamacji. Dzięki analizie procesu masz możliwość dostosowania systemu do obowiązujących procedur. Aplikacja do zarządzania reklamacjami to także monitorowanie obsługi reklamacji poprzez generowanie przypomnień dla odpowiedzialnego za reklamacje pracownika. Tak więc reklamacje są to naturalne sytuacje w cyklu życia produktów.

Program DEMO

System obsługi reklamacji

System obsługi reklamacji czyli, numer RMA. Internetowy system obsługi reklamacji jest przyjazny i czytelny, ułatwia szybkie dotarcie do informacji o Kliencie i zgłoszonym przez niego problemie. Poruszanie się pomiędzy zgłoszeniami reklamacyjnymi jest wygodne, dodatkowo ułatwione wyróżnieniem elementów najczęściej używanych w procesie obsługi reklamacji.

Zgłoszenie reklamacji online
Program DEMO

Zgłoszenie reklamacji online

Każde zgłoszenie reklamacji online zawiera pakiet informacji o Kliencie, dokumencie sprzedaży, aktualny status i pełną historię obsługi reklamacji. Webowy interfejs użytkownika oznacza, że zgłoszenie reklamacji online jest dla większości łatwe i intuicyjne. Poruszanie się pomiędzy zgłoszeniami reklamacyjnymi w programie jest szybkie i wygodne dzięki funkcji wyszukiwarki oraz parametrom filtrowania. Kartoteka produktów jest w zarządzana przez system #Reklamacje.net i może być zintegrowana z systemem nadrzędnym ERP lub WMS. Aplikacja automatycznie powiadomi odpowiednie osoby w firmie. Wyznaczy im terminy na wykonanie zadań. Jeżeli chcesz, aby Twój Klient był zadowolony to zapewnij mu dostęp do informacji. Może być powiadamiany, gdy coś się dzieje z jego reklamacją. Oprogramowanie reklamacyjne możesz ustawić w taki sposób, aby informował klientów przy każdej zmianie statusu.

Program reklamacje
Program DEMO

Ponieważ masz reklamacje, dlatego powinieneś wdrożyć program do reklamacji od SoftwareStudio!

Zarządzanie procesami jakie daje program reklamacje, pozwala współpracować wszystkim pracownikom Państwa firmy poprzez ujednolicony system. Jedna baza danych MS SQL Server oraz możliwości analityczne systemu dają Państwu błyskawiczną informację o zaawansowaniu zadań. Kiedy warto skorzystać z program do reklamacji w procesach zarządzania produktem i żądaniem zwrotu?

Program DEMO

Program do reklamacji

Reklamacje – zwroty, wymiany, czyli program do obsługi reklamacji. Jeżeli jesteś konsumentem – co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy. Nieuniknionym elementem prowadzenia każdej działalności są reklamacje i zwroty. W zależności od specyfiki, przebieg procesu reklamacji może być złożony lub prosty. Każdemu uczestnikowi zależy, aby jak najszybszej zakończyć proces reklamacyjny. Program do obsługi reklamacji od SoftwareStudio jest odpowiednim narzędziem do organizacji pracy działu reklamacyjnego.

system rma prezentacja
Program DEMO

System RMA

Dlaczego system reklamacji to wręcz wymóg na dzisiejszym rynku sprzedażowym? Systemowe rozwiązanie dotyczące reklamacji ma kilka zalet. Przede wszystkim drastycznie skraca i pozwala automatyzować elementy procesu reklamacji. Na przykład aplikacja do nadzorowania reklamacji odpowiedzialna jest za przyjmowanie, weryfikację, lub kierowanie zgłoszeń do odpowiednich działów. W efekcie gromadzone dane i generowane raporty z czasem stają się bogatą skarbnicą wiedzy. Posiadać więc będziesz informacje dotyczące jakości produktów, pojawiających się problemów oraz ilości według kategorii.

Program DEMO

Numer RMA

Czy numer RMA dostępny jest w systemie RMA.net? W celu wprowadzenia do ewidencji reklamacji należy zarejestrować zgłoszenie reklamacyjne poprzez specjalny internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego zawierającego niezbędne podstawowe informacje.