demo vss logowanie

demo vss logowanie

Demo CRM dla handlowca

Demo CRM dla handlowca

W pracy tej niezbędnym narzędziem jest CRM dla handlowca. Oznacza to zwykle konieczność pracy w terenie. W przypadku branży FMCG spotkania z hurtowniami czy sklepami są wręcz codziennością. Używanie telefonów z systemem Android lub Apple w połączeniu z nowoczesnymi aplikacjami CRM dla handlowca, są nieocenioną pomocą w pracy przedstawiciela handlowego.

Integracja systemów magazynowych

Integracja systemów magazynowych

Jak integracja systemów magazynowych wspiera efektywność operacyjną? Większość firm korzysta dziś z zaawansowanych systemów do zarządzania zapasami i zamówieniami, które stanowią integralną część ich infrastruktury IT.

Oprogramowanie na zlecenie

Oprogramowanie na zlecenie

Nasze aplikacje webowe, tworzone na indywidualne zamówienie, łączą w sobie elastyczność i wydajność. Mogą działać zarówno online, jak i offline, a także są przystosowane do mniej stabilnych połączeń internetowych, co gwarantuje nieprzerwaną pracę.

Zarządzanie oknami czasowymi

Zarządzanie oknami czasowymi

Jak zarządzanie oknami czasowymi usprawnia dostawy do magazynu? Sprawne zarządzanie dostawami do magazynu może stanowić wyzwanie, jednak zastosowanie systemu YMS znacząco usprawnia ten proces.

System RMA

System RMA

Dlaczego system reklamacji to wręcz wymóg na dzisiejszym rynku sprzedażowym? Systemowe rozwiązanie dotyczące reklamacji ma kilka zalet. Przede wszystkim drastycznie skraca i pozwala automatyzować elementy procesu reklamacji. Na przykład aplikacja do nadzorowania reklamacji odpowiedzialna jest za przyjmowanie, weryfikację, lub kierowanie zgłoszeń do odpowiednich działów. W efekcie gromadzone dane i generowane raporty z czasem stają się bogatą skarbnicą wiedzy. Posiadać więc będziesz informacje dotyczące jakości produktów, pojawiających się problemów oraz ilości według kategorii.

Return merchandise authorization

Return merchandise authorization

Return merchandise authorization, czyli łańcuch dostaw jest pełen przypadków, w których dostarczony produkt niekoniecznie spełnia oczekiwania konsumenta. Kiedy produkt wymaga zwrotu, musi przejść proces zwrotu, zwany reklamacją. Jest to odwrotna logistyka, a uzyskanie autoryzacji zwrotu towaru (RMA) jest zazwyczaj pierwszym krokiem tego procesu. Jednak autoryzacja zwrotu towaru może obejmować kilka różnych aspektów obsługi posprzedażnej, takich jak zarządzanie gwarancjami, umowy serwisowe, analiza zwrotów i zarządzanie sprzętem wycofanym z eksploatacji, zarządzanie dostawcami i wymiana.