VSS.net time slot management

Demo VSS.net

VSS.net time slot management

Obsługa reklamacji

Obsługa reklamacji

System reklamacji to wręcz wymóg na dzisiejszym rynku sprzedażowym. Obecnie coraz więcej firm korzysta ze specjalnego oprogramowania dzięki któremu może sprawnie zarządzać reklamacjami. Ponadto ważna jest analiza wszystkich zgłoszeń. Pozwala ona na rozwój firmy i naprawienie dotychczas niezauważanych usterek, które są zgłaszane najczęściej. Im więcej pojawia się zgłoszeń reklamacyjnych tym trudniej zachować odpowiedni poziom ich obsługi klienta. W takim wypadku konieczne staje się wdrożenie systemu reklamacyjnego. System, który pozwoli zarządzać obsługą zgłoszeń oraz przyjmuje protokoły reklamacyjne. Najlepiej jeżeli protokół reklamacyjny wspomagać będzie wyciąganie wniosków z każdej reklamacji. Poznawanie problemów ułatwia eliminowanie sytuacji, na których wystąpienie mamy jakiś wpływ.

Wypożyczalnia narzędzi

Wypożyczalnia narzędzi

Może być łatwo po prostu przechowywać narzędzia w szufladzie z narzędziami. Mieć nadzieję, że zawsze jest tam, gdzie go potrzebujesz. Im większa jest Twoja organizacja, tym więcej masz narzędzi. Tym większy wpływ będzie to miało na Twoje wyniki finansowe, gdy narzędzia zaczynają znikać. Kiedy zaczniesz śledzić i rozliczać użycie narzędzia, dowiesz się o nadużywaniu narzędzi i poznasz prawdziwy koszt swoich narzędzi. Wypożyczalnia narzędzi, czyli OPROGRAMOWANIE WYPOŻYCZALNIA NARZĘDZI.

Program do prowadzenia magazynu

Program do prowadzenia magazynu

Jak program do prowadzenia magazynu rewolucjonizuje zarządzanie kosztami w magazynach wysokiego składowania? Wyobraź sobie, że Twój magazyn wysokiego składowania to skomplikowana łamigłówka, a program do prowadzenia magazynu to genialny strateg, który rozwiązuje ją z niezwykłą precyzją i szybkością.

program RMA on-line

Za pomocą program RMA on-line możesz uprawniać procesy reklamacyjne

Program RMA on-line to aplikacja przeznaczoną do wspomagania prowadzenia zgłoszeń reklamacyjnych. Ponieważ program RMA dostępny jest on-line, dlatego nadaje on innego wymiaru pracy serwisów. Masz możliwość ewidencji zgłoszeń reklamacyjnych oraz spisywania protokołów naprawy bezpośrednio u klienta. Zapewnij zadowolenie klientów dzięki wysokiemu standardowi obsługi posprzedażnej. Możesz to osiągnąć, dzięki modułowi RMA.

Usługi VAS (value added services)

Usługi VAS (value added services)

Jakie są korzyści z usług o wartości dodanej w branży logistycznej? Usługi o wartości dodanej (VAS) w branży logistycznej to usługi, które wnoszą dodatkową wartość do dostarczanych produktów lub usług.

Return merchandise authorization

Return merchandise authorization

Return merchandise authorization, czyli łańcuch dostaw jest pełen przypadków, w których dostarczony produkt niekoniecznie spełnia oczekiwania konsumenta. Kiedy produkt wymaga zwrotu, musi przejść proces zwrotu, zwany reklamacją. Jest to odwrotna logistyka, a uzyskanie autoryzacji zwrotu towaru (RMA) jest zazwyczaj pierwszym krokiem tego procesu. Jednak autoryzacja zwrotu towaru może obejmować kilka różnych aspektów obsługi posprzedażnej, takich jak zarządzanie gwarancjami, umowy serwisowe, analiza zwrotów i zarządzanie sprzętem wycofanym z eksploatacji, zarządzanie dostawcami i wymiana.