OFF-CRM-2023106-103

Software house

Zarządzanie narzędziami

Zarządzanie narzędziami

Program TCS.net, czyli zarządzanie narzędziami w narzędziowni. Zarządzanie narzędziami jest niezwykle ważne w każdym przedsiębiorstwie korzystającym ze specjalistycznego sprzętu służącego do różnorodnych prac związanych z charakterem firmy.

Firma programistyczna Poznań

Firma programistyczna Poznań

Firma programistyczna Poznań to osoba lub firma zajmująca się tworzeniem aplikacji internetowych. Aplikacje internetowe to programy komputerowe, które umożliwiają użytkownikom korzystanie z różnego rodzaju usług i funkcji za pośrednictwem przeglądarki internetowej. Aplikacje internetowe działają w przeglądarce, a ich kod jest uruchamiany na serwerze, co oznacza, że nie trzeba instalować ich na komputerze użytkownika.

Dokumenty magazynowe ewidencja palet

Dokumenty magazynowe ewidencja palet

Oprogramowanie do ewidencji palet i rozliczania ilości z kontrahentami zainstalowane na serwerze Internetowym dostępne jest zarówno dla firmy prowadzącej ewidencje palet jak i dla wybranych kontrahentów. Dokumenty magazynowe ewidencja palet związane z obrotem paletami obejmują przyjęcia, wydania, przesunięcia i likwidacje.

System awizacji dostaw

System awizacji dostaw

Dlaczego warto zainwestować w system awizacji dostaw? Jeśli prowadzisz sprzedaż i wysyłkę produktów, posiadanie systemu awizacji dostaw jest niezwykle istotne.

Producenci programów dla firm

Producenci programów dla firm

Producenci programów dla firm branży 3PL mogą również zajmować się wdrażaniem i utrzymaniem oprogramowania oraz świadczyć usługi z zakresu wsparcia technicznego. Producenci programów dla firm branży 3PL mogą działać na rynku lokalnym lub ogólnopolskim i mogą być zarówno małymi przedsiębiorstwami, jak i dużymi korporacjami.

Program do rejestracji reklamacji

Program do rejestracji reklamacji

System rejestracji reklamacji może generować raporty, które pokazują liczbę otrzymanych reklamacji, rodzaje reklamacji oraz średni czas rozpatrywania reklamacji. Informacje te można wykorzystać do identyfikacji obszarów, w których organizacja może poprawić obsługę klienta.