SH-20231003-106

Programowanie aplikacji biznesowych

Dedykowane aplikacje dla firm na zamówienie

Dedykowane aplikacje dla firm na zamówienie

Dedykowane aplikacje dla firm na zamówienie to aplikacje tworzone specjalnie dla konkretnej firmy na podstawie jej indywidualnych potrzeb i wymagań. Dedykowane aplikacje dla firm na zamówienie są często stosowane w przypadku, gdy istniejące aplikacje nie spełniają wymagań firmy lub gdy firma chce mieć aplikację dostosowaną do indywidualnych potrzeb swojej działalności.

Outsourcing IT Poznan

Outsourcing IT Poznań

Outsourcing IT Poznań to coraz bardziej popularne rozwiązanie dla firm, które chcą skoncentrować się na swojej głównej działalności.

Usługi outsourcingu informatycznego pozwalają firmom zaoszczędzić czas i środki na rekrutację oraz szkolenie pracowników IT.

Mobilny CRM

Mobilny CRM

Handlowiec ma do dyspozycji kilka transakcji za pomocą których może przeglądać planowane wizyt, wprowadzać notatki ze spotkań oraz wprowadzać zmiany. Moduł na urządzenia z systemem Android stanowi uzupełnienie aplikacji CRM działającej przez przeglądarkę internetową. Standardowo wprowadzanie nowej wizyty skutkuje umieszczeniem dokumentu w rejestrze oznaczonym jako wizyty planowane.

Program do magazynowania

Program do magazynowania

Jak program do magazynowania WMS transformuje zarządzanie wieloma lokalizacjami? Wyobraź sobie, że masz magiczną różdżkę, która pozwala Ci kontrolować i optymalizować wszystkie Twoje magazyny jednocześnie

Obsługa reklamacji

Obsługa reklamacji

System reklamacji to wręcz wymóg na dzisiejszym rynku sprzedażowym. Obecnie coraz więcej firm korzysta ze specjalnego oprogramowania dzięki któremu może sprawnie zarządzać reklamacjami. Ponadto ważna jest analiza wszystkich zgłoszeń. Pozwala ona na rozwój firmy i naprawienie dotychczas niezauważanych usterek, które są zgłaszane najczęściej. Im więcej pojawia się zgłoszeń reklamacyjnych tym trudniej zachować odpowiedni poziom ich obsługi klienta. W takim wypadku konieczne staje się wdrożenie systemu reklamacyjnego. System, który pozwoli zarządzać obsługą zgłoszeń oraz przyjmuje protokoły reklamacyjne. Najlepiej jeżeli protokół reklamacyjny wspomagać będzie wyciąganie wniosków z każdej reklamacji. Poznawanie problemów ułatwia eliminowanie sytuacji, na których wystąpienie mamy jakiś wpływ.