Aplikacja umożliwia ewidencję dokumentów magazynowych i wypożyczeń narzędzi, kontrolę napraw oraz przeglądów w ramach gospodarki narzędziowej i systemu CMMS.

Na ekranie przedstawiono moduł raportowy systemu Studio TCS.net. Umożliwia on użytkownikowi przeglądanie dokumentów magazynowych i wypożyczeń, zestawień awarii, napraw i przeglądów technicznych. Dodatkowo zawiera kalendarz CMMS oraz kartoteki umożliwiające śledzenie numerów seryjnych i wyposażenia pracowników.

Panel zestawień dokumentów magazynowych i wypożyczeń w systemie Studio TCS.net z modułami CMMS, kartotekami i kalendarzem przeglądów.

Interfejs użytkownika prezentuje moduł raportowy systemu Studio TCS.net. System łączy kluczowe funkcje, usprawnia gospodarkę magazynową, narzędziową oraz utrzymanie ruchu w ramach CMMS. Użytkownik łatwo zarządza wszystkimi operacjami, ponieważ system gromadzi dane w jednym miejscu. Ponadto, intuicyjny design minimalizuje czas szkolenia nowych pracowników. Dlatego obsługa magazynu i technicy szybko osiągają pełną produktywność.

Sekcja „Dokumenty magazynowe” oferuje dostęp do pełnego obiegu sprzętu. Użytkownik wprowadza przyjęcia i wydania z magazynu. Natomiast system rejestruje likwidacje, przyjmuje nadwyżki oraz rozchoduje niedobory. Następnie system automatycznie aktualizuje stany magazynowe, zapewniając ich dokładność. W rezultacie pracownicy natychmiast widzą rzeczywisty stan zasobów. W ten sposób utrzymują porządek i minimalizują straty.

Osobna sekcja „Dokumenty wypożyczeń” skutecznie ewidencjonuje obieg narzędzi. Pracownicy rejestrują wypożyczenia i zwroty narzędzi. Ponadto system śledzi cały obieg dokumentów, również tych pomiędzy magazynem a zewnętrznymi wypożyczalniami. W ten sposób zapewnia pełną kontrolę nad narzędziami, zwiększając ich dostępność. Dzięki temu zarządzający łatwo monitorują wykorzystanie sprzętu i optymalizują harmonogramy pracy.

Moduł „Czynności” dokładnie kontroluje działania związane z utrzymaniem ruchu. Użytkownik tworzy zestawienia awarii i napraw, ponieważ potrzebuje pełnej historii. System obejmuje przeglądy, remonty oraz urządzenia podlegające nadzorowi UDT. Dodatkowo, Kalendarz CMMS i oś czasu pomagają efektywnie planować zadania serwisowe. W konsekwencji technicy sprawnie nadzorują cykliczne kontrole i zapobiegają przestojom.

Sekcja kartotek zawiera niezbędne informacje techniczne i osobowe. System przechowuje dane o numerach seryjnych oraz wypożyczonych narzędziach. Ponadto, rejestruje sorty odzieżowe BHP, które system przypisuje do pracowników. System działa w przeglądarce Internetowej, co gwarantuje łatwy dostęp z każdego miejsca. W związku z tym integruje wszystkie te dane w spójny i nowoczesny interfejs. Ostatecznie, wspiera codzienną organizację pracy, zapewniając pełną transparentność procesów oraz dokładny nadzór nad majątkiem narzędziowym przedsiębiorstwa.

Program do zarządzania magazynem

Program do zarządzania magazynem

Jak nowoczesny program do zarządzania magazynem wspiera operatorów logistycznych? Program do zarządzania magazynem, znany również jako WMS (Warehouse Management System), to zaawansowane narzędzie, które rewolucjonizuje pracę operatorów logistycznych.

Automatyczna identyfikacja pracowników

Automatyczna identyfikacja pracowników

Firmy, w których do pracy wykorzystuje się różnego rodzaju specjalistyczne narzędzia, potrzebują sprawnego oprogramowania. SoftwareStudio stworzyło Magazyn Narzędzi. To system, który umożliwia zarządzanie wypożyczaniem narzędzi i urządzeń. Innymi słowy pokazuje informacje o tym jaki pracownik w danej chwili użytkuje dany przyrząd oraz kiedy zostanie przez niego zwrócony.

Asystent AI w magazynie

Asystent AI w magazynie

SoftwareStudio wprowadza asystenta AI do systemu Studio WMS.net, rewolucjonizując zarządzanie magazynem. Ten innowacyjny moduł wykorzystuje sztuczną inteligencję, aby zwiększyć efektywność i zoptymalizować procesy. Asystent AI analizuje dane, przewiduje potrzeby i sugeruje najlepsze rozwiązania, co pozwala firmom podejmować szybsze i trafniejsze decyzje. Dzięki niemu, magazyny stają się bardziej inteligentne i autonomiczne, a praca operacyjna przebiega płynniej.

System CRM demo

System CRM demo

Wizyty handlowca powiązane są zwykle z ponoszeniem określonych kosztów, które mogą być rejestrowane za pomocą programu dla handlowca. Wydatki związane z daną wizytą handlowiec wprowadza w zakładce koszty delegacji.

Oprogramowanie na zlecenie

Oprogramowanie na zlecenie

Nasze aplikacje webowe, tworzone na indywidualne zamówienie, łączą w sobie elastyczność i wydajność. Mogą działać zarówno online, jak i offline, a także są przystosowane do mniej stabilnych połączeń internetowych, co gwarantuje nieprzerwaną pracę.

Program do zarządzania dostawami

Program do zarządzania dostawami

Program do zarządzania dostawami, taki jak system YMS (Yard Management System), odgrywa kluczową rolę w optymalizacji operacji logistycznych. Oprogramowanie to automatyzuje i usprawnia procesy związane z planowaniem, monitorowaniem oraz realizacją dostaw.