system-crm-handlowiec-11

Oprogramowanie do zarządzania reklamacjami

Oprogramowanie do zarządzania reklamacjami

Masz dość bałaganu w reklamacjach? Uporządkuj proces i zwiększ satysfakcję klientów. Nasze oprogramowanie pomoże Ci skutecznie zarządzać każdym zgłoszeniem. Dzięki temu rozwiązaniu, łatwo monitorujesz postępy i błyskawicznie reagujesz na potrzeby klientów.

Software House iOS

Software House iOS

Aplikacje iOS stają się coraz bardziej popularne, ponieważ ludzie szukają nowych i innowacyjnych sposobów korzystania z urządzeń mobilnych. Istnieje wiele producentów oprogramowania, które oferują aplikacje na iOS, ale nie wszystkie z nich są sobie równe. Wybierając software house do tworzenia aplikacji na iOS, należy wziąć pod uwagę kilka czynników.

Producent programów informatycznych

Producent programów informatycznych

Innowacje technologiczne napędzają rozwój cywilizacyjny. A za tymi innowacjami stoją właśnie producenci oprogramowania. To dzięki ich pracy powstają nowe narzędzia, które automatyzują procesy, zwiększają wydajność i otwierają przed nami nowe możliwości. Od rewolucji internetowej po sztuczną inteligencję – za każdym przełomowym rozwiązaniem stoi pomysł i praca programistów.

Firmy programistyczne Wrocław

Firmy programistyczne Wrocław

Tworzenie i wdrażanie aplikacji internetowych może być złożonym procesem. Tworzenie aplikacji mobilnych i wsparcie IT to dwa obszary, które są kluczowe dla firm we współczesnym świecie. Oba są niezbędne, aby firma była w stanie nadążyć za konkurencją i zapewnić swoim klientom jak najlepsze wrażenia.

Awizacja transportu

Awizacja transportu

Jak awizacja transportu zwiększa wydajność zarządzania placem? Awizacja transportu, wspierana przez system YMS, znacząco poprawia wydajność zarządzania dostawami i ruchem na placu.

System obsługi reklamacji

System obsługi reklamacji

System obsługi reklamacji, czyli numer RMA. Internetowy system obsługi reklamacji jest przyjazny i czytelny, ułatwia szybkie dotarcie do informacji o Kliencie i zgłoszonym przez niego problemie. Poruszanie się pomiędzy zgłoszeniami reklamacyjnymi jest wygodne, dodatkowo ułatwione wyróżnieniem elementów najczęściej używanych w procesie obsługi reklamacji.