OFFICE-20231013-224

Obsługa reklamacji

Oprogramowanie dla handlowca na Android

Oprogramowanie dla handlowca na Android

Prowadzone przy pomocy oprogramowanie dla handlowca #Android transakcje handlowca są opisane szeregiem przydatnych informacji, jak przedmiot transakcji, ceny i warunki handlowe. Ponadto system CRM przypisuje takie informacje, jak treść dotyczących danej transakcji rozmów i spotkań. Podłączyć wymieniane w jej ramach dokumenty, wskazuje osoby, z którymi prowadzone były dane fazy transakcji lub inne ustalenia.

program do kontroli stanów magazynowych

Program do kontroli stanów magazynowych

Współczesne firmy coraz częściej sięgają po oprogramowanie wspierające pracę magazynów. Studio WMS.net to innowacyjne narzędzie, które wspomaga zarządzanie logistyką w przedsiębiorstwach. Dzięki szerokim możliwościom system ten znacznie ułatwia kontrolę nad procesami magazynowymi. Program zapewnia nie tylko funkcjonalność, ale także intuicyjną obsługę.

System YMS zmienia logistykę

System YMS zmienia logistykę

System YMS rewolucjonizuje logistykę, zapewniając sprawną awizację dostaw i wysyłek. Dzięki temu możesz efektywnie planować i optymalizować pracę. Pozwala również wspierać kontrolę dostępu i zwiększa bezpieczeństwo na terenie obiektu, integrując się z systemami WMS i ERP.

System do magazynu automatyzacja magazynowa

System do magazynu

Jak nowoczesny system do magazynu może ułatwić Twoje operacje? Nowoczesny system do magazynu znacząco upraszcza zarządzanie przestrzenią magazynową. Poprzez umożliwienie ścisłej kontroli nad stanami magazynowymi w czasie rzeczywistym.

Awizacja ładunków

Awizacja ładunków

Jak awizacja ładunków wpływa na pracę magazynu? Awizacja ładunków, wspierana przez system YMS, zapewnia efektywne monitorowanie lokalizacji samochodów ciężarowych oraz stanu placu i parkingu.

Mobilny CRM

Mobilny CRM

Handlowiec ma do dyspozycji kilka transakcji za pomocą których może przeglądać planowane wizyt, wprowadzać notatki ze spotkań oraz wprowadzać zmiany. Moduł na urządzenia z systemem Android stanowi uzupełnienie aplikacji CRM działającej przez przeglądarkę internetową. Standardowo wprowadzanie nowej wizyty skutkuje umieszczeniem dokumentu w rejestrze oznaczonym jako wizyty planowane.