
Planowanie dostaw
Jak usprawnić planowanie dostaw dzięki YMS? Planowanie dostaw magazynowych oraz zarządzanie placem i parkingiem może być znacznie prostsze dzięki wykorzystaniu systemu YMS.

Jak usprawnić planowanie dostaw dzięki YMS? Planowanie dostaw magazynowych oraz zarządzanie placem i parkingiem może być znacznie prostsze dzięki wykorzystaniu systemu YMS.

Jak program do magazynowania WMS transformuje zarządzanie wieloma lokalizacjami? Wyobraź sobie, że masz magiczną różdżkę, która pozwala Ci kontrolować i optymalizować wszystkie Twoje magazyny jednocześnie

Każde zgłoszenie reklamacji online zawiera pakiet informacji o Kliencie, dokumencie sprzedaży, aktualny status i pełną historię obsługi reklamacji. Webowy interfejs użytkownika oznacza, że zgłoszenie reklamacji online jest dla większości łatwe i intuicyjne. Poruszanie się pomiędzy zgłoszeniami reklamacyjnymi w programie jest szybkie i wygodne dzięki funkcji wyszukiwarki oraz parametrom filtrowania. Kartoteka produktów jest w zarządzana przez system #Reklamacje.net i może być zintegrowana z systemem nadrzędnym ERP lub WMS. Aplikacja automatycznie powiadomi odpowiednie osoby w firmie. Wyznaczy im terminy na wykonanie zadań. Jeżeli chcesz, aby Twój Klient był zadowolony to zapewnij mu dostęp do informacji. Może być powiadamiany, gdy coś się dzieje z jego reklamacją. Oprogramowanie reklamacyjne możesz ustawić w taki sposób, aby informował klientów przy każdej zmianie statusu.

Obecnie na rynku dostępnych jest wiele różnych rodzajów oprogramowania do inwentaryzacji magazynów. Niektóre przeznaczone są do dużych magazynów, a niektóre do małych. Istnieją również programy przeznaczone dla określonych rodzajów zapasów, takich jak produkty farmaceutyczne czy żywność.

Tworzenie oprogramowania Poznań dla branży 3PL to proces opracowywania i produkcji oprogramowania przeznaczonego dla firm z branży 3PL, czyli firm świadczących usługi logistyczne na zlecenie innych przedsiębiorstw.

Awizacje dostaw, administrowane z poziomu aplikacji, znacznie zwiększają wydajność wielu przedsiębiorstw logistycznych. To właśnie z ich poziomu użytkownik może zarządzać oknami czasowymi, koordynować dostęp do zdefiniowanych zasobów oraz gromadzić pełną dokumentację wizyt na terenie zakładu. Utworzenie awizacji odbywa się za pomocą formularza Internetowego lub aplikacji mobilnej. Zarezerwowanie czasu na załadunek/rozładunek to wybór wolnego miejsca w kalendarzu. Zarządzanie oknami czasowymi upraszcza procesy działu logistycznego, obsługi magazynu oraz przewoźnika. Oferowana aplikacja do awizacji dostaw umożliwia zgłoszenie kierowców samochodów ciężarowych w momencie podstawienia auta na parking zakładu.